Szkolenia Sprzedaż i obsługa klienta

SZKOLENIE Metody i strategie negocjacyjne

WstępNegocjacje odgrywają kluczową rolę we wszystkich dziedzinach życia, zwłaszcza w biznesie, gdzie skuteczność negocjacyjna może decydować o sukcesie czy porażce. Umiejętności negocjacyjne mają ogromne znaczenie zarówno dla jednostek, jak i dla firm, wpływając na...

Windykacja polubowna perswazja w negocjacjach z dłużnikiem szkolenie

Perswazja to nie narzucenie własnej woli na siłę, to umiejętne prowadzenie rozmówcy zgodnie z jego wolą. Przekonaj rozmówcę argumentami, które ukryte są w jego głowie, inne go nie przekonają. Windykacja należności jest niezbędnym elementem prawidłowego funkcjonowania...

Negocjacje zaawansowane szkolenie

Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i narzędzi dla skutecznego negocjowania. Otrzymasz zasób potrzebnej wiedzy, poznasz sprawdzone w praktyce techniki oraz sprawdzisz swoje umiejętności podczas ćwiczeń „case study’s”, które kopiują realne sytuacje biznesowe....

Intensywny Warsztat Sprzedaży

„Tysiąc razy więcej sprzedaje ten.., Kto potrafi o jedną tysięczną więcej” Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest...

Intensywny warsztat negocjacji

„Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień”...

Intensywny Warsztat Obsługi Klienta

„Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dwie rzeczy: miły i kompetentny sprzedawca oraz jego umiejętność opanowania negatywnych emocji” Praca sprzedawcy w dużych i małych sieciach sprzedaży to praca ciężka i nie zawsze odpowiednio doceniana. Nie zawsze...

Szkolenia modułowe dla handlowców

Kompleksowy program rozwoju – Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „ Nie wydawaj pieniędzy na szkolenia, lecz inwestuj je w rozwój własny i rozwój swoich pracowników” Założenia programu: Indywidualny program, co...

Sprzedaż i Obsługa Klienta szkolenie

Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dedykowanych dla pracowników działów handlowych, zaopatrzenia, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników działów obsługi i serwisu itp..      ...

Standardy telefonicznej obsługi klienta szkolenie

Profesjonalna obsługa klienta to jeden z kluczowych elementów budujących wizerunek oraz sukces biznesowy firmy. Obok jakości produktu lub usługi oraz działań w zakresie PR, to właśnie umiejętności pracowników w zakresie komunikacji, diagnozowania problemów klientów...

Sprzedaż przez telefon – aktywny telemarketing

Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon Postawa, wiedza i umiejętności decydują o efektywność sprzedaży przez telefon. Aktywność telemarketera oparta na umiejętnościach związanych ze sztuką prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu oraz zarządzania emocjami...

ABC telemarketingu szkolenie

Przygotowanie do pracy z telefonem … Telemarketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży i obsługi klienta.Podczas tego szkolenia poznasz istotę skuteczności w pracy telemarketera. Program szkolenia został opracowany na podstawie osobistych doświadczeń...

Negocjacje windykacja szkolenie

Zapraszamy na szkolenie otwarte dla pracowników ds. windykacji, handlowców i przedstawicieli handlowych, pracowników działów księgowych lub finansowych, menedżerów odpowiedzialnych za windykację oraz osoby zajmujące się monitorowaniem płatności klientów i ściąganiem...

Intensywny warsztat negocjacji

„Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień”...

Profesjonalna obsługa klienta szkolenie Gdańsk Gdynia

„Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dwie rzeczy: miły i kompetentny sprzedawca oraz jego umiejętność opanowania negatywnych emocji” Praca sprzedawcy w dużych i małych sieciach sprzedaży to praca ciężka i nie zawsze odpowiednio doceniana. Nie zawsze...

Techniki sprzedaży szkolenie Trójmiasto

Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do możliwie wielu potencjalnych klientów, zaprezentowanie im...

Marketing w firmie szkolenie

Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie „Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej” skierowane jest do czterech grup pracowniczych: (1) sprzedawców, (2) pracowników działu marketingu i promocji, (3) osób odpowiedzialnych za tworzenie...

Profesjonalna obsługa petenta szkolenie

SPRAWNA OBSŁUGA PETENTA W URZĘDZIE(szkolenie połączone z warsztatami)WstępProfesjonalna obsługa klientów w urzędach administracji publicznej jest kluczowa dla zapewnienia efektywności, zaufania społecznego oraz poprawy relacji między urzędnikami a petentami. Urzędy są...

Pozyskiwanie klientów przez telefon Szkolenie

Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu. Telemarketing, na obecnym konkurencyjnym rynku, staje się jednym z najważniejszych narzędzi...

Techniki Sprzedaży szkolenie nad morzem

Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy są nieustannie poszukiwani, a szkolenia sprzedażowe stanowią kluczowy element ich rozwoju. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, zaprezentowanie oferty i przekonanie...

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...

Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy IPRS

Kompleksowy program rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Czasy kiedy wystarczyło stworzyć dobry produkt aby osiągnąć sukces na rynku już dawno się skończyły....

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...

Zabezpieczenie wierzytelności

Czas trwania szkolenia – 1 dzień (9.00 – 17.00) Grupa docelowa – przedsiębiorcy każdej branży. Program szkolenia: 1. Ogólne przepisy o zobowiązaniach pieniężnych.2. Wykonanie zobowiązań i skutki ich niewykonania:a. wygaśnięcie zobowiązania,b. zwolnienie z długu,c....

Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP

Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...