Szkolenia Sprzedaż i obsługa klienta
SZKOLENIE Metody i strategie negocjacyjne
WstępNegocjacje odgrywają kluczową rolę we wszystkich dziedzinach życia, zwłaszcza w biznesie, gdzie skuteczność negocjacyjna może decydować o sukcesie czy porażce. Umiejętności negocjacyjne mają ogromne znaczenie zarówno dla jednostek, jak i dla firm, wpływając na...
Windykacja polubowna perswazja w negocjacjach z dłużnikiem szkolenie
Perswazja to nie narzucenie własnej woli na siłę, to umiejętne prowadzenie rozmówcy zgodnie z jego wolą. Przekonaj rozmówcę argumentami, które ukryte są w jego głowie, inne go nie przekonają. Windykacja należności jest niezbędnym elementem prawidłowego funkcjonowania...
Negocjacje zaawansowane szkolenie
Celem szkolenia jest dostarczenie wiedzy i narzędzi dla skutecznego negocjowania. Otrzymasz zasób potrzebnej wiedzy, poznasz sprawdzone w praktyce techniki oraz sprawdzisz swoje umiejętności podczas ćwiczeń „case study’s”, które kopiują realne sytuacje biznesowe....
Intensywny Warsztat Sprzedaży
„Tysiąc razy więcej sprzedaje ten.., Kto potrafi o jedną tysięczną więcej” Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest...
Intensywny warsztat negocjacji
„Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień”...
Intensywny Warsztat Obsługi Klienta
„Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dwie rzeczy: miły i kompetentny sprzedawca oraz jego umiejętność opanowania negatywnych emocji” Praca sprzedawcy w dużych i małych sieciach sprzedaży to praca ciężka i nie zawsze odpowiednio doceniana. Nie zawsze...
Szkolenia modułowe dla handlowców
Kompleksowy program rozwoju – Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „ Nie wydawaj pieniędzy na szkolenia, lecz inwestuj je w rozwój własny i rozwój swoich pracowników” Założenia programu: Indywidualny program, co...
Sprzedaż i Obsługa Klienta szkolenie
Szkolenia z zakresu sprzedaży i obsługi klienta Zapraszamy do zapoznania się z naszą ofertą szkoleń dedykowanych dla pracowników działów handlowych, zaopatrzenia, przedstawicieli handlowych, sprzedawców, pracowników działów obsługi i serwisu itp.. ...
Standardy telefonicznej obsługi klienta szkolenie
Profesjonalna obsługa klienta to jeden z kluczowych elementów budujących wizerunek oraz sukces biznesowy firmy. Obok jakości produktu lub usługi oraz działań w zakresie PR, to właśnie umiejętności pracowników w zakresie komunikacji, diagnozowania problemów klientów...
Sprzedaż przez telefon – aktywny telemarketing
Skuteczne pozyskiwanie klientów przez telefon Postawa, wiedza i umiejętności decydują o efektywność sprzedaży przez telefon. Aktywność telemarketera oparta na umiejętnościach związanych ze sztuką prezentacji, negocjacji, wywierania wpływu oraz zarządzania emocjami...
ABC telemarketingu szkolenie
Przygotowanie do pracy z telefonem … Telemarketing jest jednym z najskuteczniejszych narzędzi sprzedaży i obsługi klienta.Podczas tego szkolenia poznasz istotę skuteczności w pracy telemarketera. Program szkolenia został opracowany na podstawie osobistych doświadczeń...
Zaawansowane negocjacje międzynarodowe, z naciskiem na pracę w dziale eksportu
„Zaawansowane negocjacje biznesowe” Czy sama znajomość języka obcego wystarcza do skutecznego przeprowadzenia negocjacji międzynarodowych? Oczywiście, że nie! Poza znajomością języka partnera warto znać biznesowy savoir vivre, zaawansowane zasady negocjacji oraz...
Negocjacje windykacja szkolenie
Zapraszamy na szkolenie otwarte dla pracowników ds. windykacji, handlowców i przedstawicieli handlowych, pracowników działów księgowych lub finansowych, menedżerów odpowiedzialnych za windykację oraz osoby zajmujące się monitorowaniem płatności klientów i ściąganiem...
Intensywny warsztat negocjacji
„Walka Dawida z Goliatem – czy w negocjacjach ważniejsza jest postawa czy też umiejętność manipulacji i wpływu na człowieka poprzez stosowanie przemyślnych technik i metod?” Mówiąc o negocjacjach mamy na myśli i te negocjacje przez duże „N” i negocjacje, „na co dzień”...
Profesjonalna obsługa klienta szkolenie Gdańsk Gdynia
„Profesjonalna obsługa klienta to przede wszystkim dwie rzeczy: miły i kompetentny sprzedawca oraz jego umiejętność opanowania negatywnych emocji” Praca sprzedawcy w dużych i małych sieciach sprzedaży to praca ciężka i nie zawsze odpowiednio doceniana. Nie zawsze...
Techniki sprzedaży szkolenie Trójmiasto
Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy potrzebni są zawsze, a szkolenia umiejętności sprzedaży odgrywają pierwszorzędną rolę w ich rozwoju zawodowym. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do możliwie wielu potencjalnych klientów, zaprezentowanie im...
Marketing w firmie szkolenie
Opis szkolenia, dla kogo? Szkolenie „Marketing w firmie – metody pozyskiwania i przetwarzania informacji rynkowej” skierowane jest do czterech grup pracowniczych: (1) sprzedawców, (2) pracowników działu marketingu i promocji, (3) osób odpowiedzialnych za tworzenie...
Profesjonalna obsługa petenta szkolenie
SPRAWNA OBSŁUGA PETENTA W URZĘDZIE(szkolenie połączone z warsztatami)WstępProfesjonalna obsługa klientów w urzędach administracji publicznej jest kluczowa dla zapewnienia efektywności, zaufania społecznego oraz poprawy relacji między urzędnikami a petentami. Urzędy są...
Pozyskiwanie klientów przez telefon Szkolenie
Szkolenie w postaci intensywnego treningu prowadzonego przez praktyków, podczas których kadra trenerska zaprezentuje formy i możliwości wykorzystania telemarketingu. Telemarketing, na obecnym konkurencyjnym rynku, staje się jednym z najważniejszych narzędzi...
Techniki Sprzedaży szkolenie nad morzem
Informacje ogólne Profesjonalni handlowcy są nieustannie poszukiwani, a szkolenia sprzedażowe stanowią kluczowy element ich rozwoju. Najważniejszym wyzwaniem dla firmy jest dotarcie do jak największej liczby potencjalnych klientów, zaprezentowanie oferty i przekonanie...
Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP
Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...
Indywidualny Plan Rozwoju Sprzedawcy IPRS
Kompleksowy program rozwoju dla sprzedawców, przedstawicieli handlowych. Program szkoleń dopasowanych do indywidualnych potrzeb potencjalnej grupy uczestników. Motto: „Czasy kiedy wystarczyło stworzyć dobry produkt aby osiągnąć sukces na rynku już dawno się skończyły....
Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP
Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...
Zabezpieczenie wierzytelności
Czas trwania szkolenia – 1 dzień (9.00 – 17.00) Grupa docelowa – przedsiębiorcy każdej branży. Program szkolenia: 1. Ogólne przepisy o zobowiązaniach pieniężnych.2. Wykonanie zobowiązań i skutki ich niewykonania:a. wygaśnięcie zobowiązania,b. zwolnienie z długu,c....
Indywidualny Plan Rozwoju Pracowników Obsługi Klienta IPRP
Motto: „Potencjał firmy to procent stałych, zadowolonych klientów. Nie sam produkt ani usługa decyduje o sukcesie firmy, lecz jej profesjonalnie przygotowani do serwisu i obsługi klienta pracownicy” Założenia programu: Indywidualny program, co to oznacza: * Możliwość...